OZ Huid & Laserkliniek

Algemene Voorwaarden

Toepasselijkheid

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten, behandelingen, offertes en afspraken bij Oz Huid & Laserkliniek, gevestigd te Rotterdam.
2. Door het maken van een afspraak verklaart de cliënt akkoord te gaan met deze voorwaarden.

Afspraken en annuleringen

1. Afspraken dienen minimaal 48 uur van tevoren geannuleerd of gewijzigd te worden.
2. Bij no-show of te late annulering is Oz Huid & Laserkliniek gerechtigd een bedrag tot €70,- in rekening te brengen.
3. De cliënt ontvangt hiervoor een factuur, welke binnen 7 dagen dient te worden voldaan.
4. Bij herhaaldelijk niet verschijnen behoudt de kliniek zich het recht voor om toekomstige afspraken te weigeren.
5. Bij het maken van een afspraak voor twee of meer personen wordt de boete vermenigvuldigd met het aantal personen.

Tarieven en betalingen

1. Alle tarieven zijn vermeld op de website of worden voorafgaand aan de behandeling gecommuniceerd.
2. Betalingen dienen direct na de behandeling te worden voldaan.
3. Betaling kan geschieden via pin of contant.
4. Bij niet-tijdige betaling is de kliniek gerechtigd administratie- of incassokosten in rekening te brengen.

Medische geschiktheid en informatieplicht

1. De cliënt is verplicht juiste en volledige medische informatie te verstrekken, waaronder medicijngebruik, allergieën, huidproblemen, hormonale behandelingen en medische aandoeningen.
2. Indien een behandeling medisch onverantwoord wordt geacht, heeft de specialist het recht deze te weigeren.

Leeftijdsbeleid

1. Behandelingen worden uitgevoerd vanaf 18 jaar.
2. Jongere cliënten worden alleen behandeld met toestemming van ouder/voogd, indien de behandeling geschikt wordt geacht.

Hygiëne en veiligheid

1. De kliniek werkt volgens medische hygiënerichtlijnen.
2. De cliënt dient zich hygiënisch aan te bieden en instructies van de specialist op te volgen.
3. Bij ziekte, koorts, huidinfecties of open wondjes kan de behandeling worden geweigerd.

Privacy

1. Persoonsgegevens worden verwerkt volgens de geldende AVG-wetgeving.
2. Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor behandelingen, administratie en communicatie met de cliënt.